Sunday, December 27, 2015

Organska kozmetika Floridus

Ako još uvijek niste svjesni svih nejasnoća koje donosi današnji marketing kozmetike, željela bih vam ih malo pojasniti. Kozmetički koncerni se susreću s mnoštvom problema pri izradi kozmetike. Ti problemi se odnose na sastojke, kvalitetu, očuvanje kozmetike, ambalažu i marketing. Gotovo je nemoguće na tržištu pronaći pravu, nepatvorenu, istinsku organsku kozmetiku koja će vašoj koži i vašem tijelu dati isključivo zdravlje.
Takva kozmetika se uglavnom može naći samo u kućnoj radinosti velikih entuzijasta kao što sam i ja sama.
Zašto izrađujem kozmetiku? Jako dugo sam tražila pravu kozmetiku za sebe i svoje tijelo. Neke vrste kozmetika su mi odgovarale, neke nisu. Najveći problem na koji sam naišla kod svog istraživanja je bio taj da ako bih prestala koristiti kozmetiku na dva ili tri dana, moja koža je tražila još, nije bila dovoljno nahranjena, a samim time nije bila ni zdrava. Suočena s velikim stresom u životu, počela sam proučavati što u stvari unosim u sebe kroz svakodnevnu njegu i kroz prehranu.
Sve stavljeno na naše tijelo, naša koža u roku pola minute upije, a tvari u krvotok ulaze kroz 6 minuta!
Nakon istraživanja, čitanja, razgovora, proučavanja kozmetičkih sastojaka, ostala sam zapanjena i šokirana. 99% sastojaka, skoro svake kozmetike, koja se može naći na policama velikih i ekskluzivnih trgovina, je štetna i toksična za naše tijelo: naš živčani sustav i organe. Nakon što sam upitala neke proizvođače kozmetike da li je njihova kozmetika štetna, odgovor koji sam dobila je bio da bi njihova kozmetika bila štetna ako se unosi u tijelo u velikim količinama. Zatim sam sjela i izračunala koliko kozmetike dnevno unosi prosječni čovjek u tijelo. Zašto kažem unosi, a ne jedemo je? Zbog toga što sve stavljeno na naše tijelo koža u roku pola minute upije, a tvari u krvotok ulaze kroz 6 minuta! Doznavši tu činjenicu, shvatila sam da sve što sam ikada stavila na sebe je ušlo u moju krv – s njome kroz cijelo tijelo.
pic3

Što sve unosimo u svoje tijelo?

Počnimo od ustajanja – prva stvar koju napravimo je odlazak u kupaonu. Izvršimo nuždu i koristimo papir koji obično bude mirisni, što znači da na njemu postoji kemikalija poznata kao parfem, koji je jedan od najtoksičnijih kemijskih supstanci u kozmetici. Zatim operemo zube s pastom za zube koja je puna fluora za kojeg je već znanstveno potvrđeno da djeluje na živčani sustav, zatupljuje, čini ljude poslušnima, smiruje i kalcificira pinealnu žlijezdu u mozgu. Ne zaboravimo, u ustima se dešava najbrža apsorpcija tvari. Zatim se otuširamo, operemo kosu, nanesemo mlijeko za tijelo, očistimo lice sa sredstvom za čišćenje lica, stavimo tonik, zatim kremu na lice.
Većina žena još nanese i šminku, tj dekorativnu kozmetiku. Nekoliko puta dnevno koristimo sapun za ruke, deterdžent za suđe, parfem, vlažne maramice, lak za nokte, lak za kosu, gel za kosu, popravljamo šminku par puta dnevno, i tako 365 dana u godini samo unosimo toksine koji ulaze i u najdublja tkiva organa, a teško se izlučuju – pritom direktno utječu na naš živčani sustav potičući stres, ljutnju, agresiju, alergije, astmu, dijabetes, sušenje i odumiranje kožnih stanica, ispadanje kose, paradontozu, listanje noktiju, prerano starenje kože i cijelog organizma i još mnoge druge bolesti i loša raspoloženja.

Zašto vjerovati prirodi umjesto kemikalijama?

Većinu mog života kozmetika je bila u prvom planu. Bila sam zainteresirana za sve vrste kozmetičkih proizvoda, za razna kozmetička zanimanja, te sam težila tome kako doći do najboljeg proizvoda.Završila sam radionicu za njegu kože kao i radionicu za dekorativnu kozmetiku pri jednoj poznatoj svjetskoj firmi. Imam 35 godina i jako osjetljivu i masnu kožu, što je vrlo rijetko stanje kože. Moja koža reagira na kozmetičke proizvode u roku od 10 minuta. Reakcije su obično od blagih zatezanja do infekcije cijelog lica. Sve to me ponukalo i inspiriralo da se okrenem prirodi. Ono što je napravilo klik u mojoj glavi je bilo to da bi moja koža ljeti, dok sam rijetko koristila kozmetičke proizvode, oživjela, zablistala i ozdravila. Shvatila sam da mi samo priroda može pomoći. Kao zadnje i najbitnije, majka sam dvoje djece i ne želim svoju djecu trovati neprirodnim kozmetičkim proizvodima zato da bi netko zaradio novac.
Počela sam proučavati aromaterapiju, ulja, maslace, eterična ulja i cijeli taj prekrasni svijet prirodnih sastojaka za kozmetiku – jer sve je i počelo s prirodom dok se nije umješala industrija! Našla sam razne recepture, kupila knjige i počela raditi. Sve napravljene proizvode sam najprije isprobala na sebi i na svojim bližnjima. Rezulati su bili zapanjujući!
Moja koža je najprije tjedan dana reagirala peckanjem, ali sam pronašla informaciju da prirodnoj kozmetici najprije treba dati 3 tjedna da koža prestane tražiti toksine i izluči one koji su još uvijek u njoj. Nakon toga koža kao da je oživjela! Omekšala je, zablistala, prestala se ljuštiti, mastiti, prestali su izbijati prištići – ja sam se ponovno zaljubila u svoje lice!
Svi sastojci naše kozmetike su potpuno prirodni, netretirani, nisu podvrgnuti visokim temperaturama, a ono što pružaju vašoj koži i vašem tijelu je čista zdrava hrana.
pic4

Po čemu se djelovanje razlikuje od komercijalne kozmetike?

Ovakva kozmetika pruža razne blagodati vašoj koži! Najvažnije je da ne stvara ovisnost vaše kože o njoj – nakon što ste neko vrijeme dobro nahranili kožu s takvom kozmetikom, može proći i do deset dana bez da je stavljate na sebe; koža će ostati nepromijenjeno lijepa. Ona dubinski zacijeljuje sve kožne probleme, hrani kožu do njezinog najdubljeg sloja, čisti od svih prijašnjih toksina nanešenih na kožu i daje jedan prekrasan svježi, mladenački izgled. Također sprječava nastajanje bora i obješenost kože lica. Koža postaje mekana, hidratizirana i glatka.
Prirodna pasta za zube štiti od upale zubnog mesa, lagano izbjeljuje zube, ostavlja svjež dah, a svi sastojci u zubnoj pasti su jestivi.

Posebni sastojci!

Posebnost ove kozmetike je sastojak KOLOIDNO SREBRO. Ono nam služi kao prirodni konzervans, budući da je najpoznatiji i najbolji svjetski prirodni antibiotik! U kremama za lice, tonicima i kremama za tijelo, osim konzerviranja kreme, služi kao snažan regenerator, budući da koloidno srebro direktno djeluje na ultra brzo obnavljanje svih stanica i ubija sve patogene organizme – što uklanja prištiće i akne (osim ako se radi o teškom hormonalnom poremećaju). U pasti za zube koloidno srebro dezinficira usnu šupljinu, iscjeljuje zubno meso, sprječava karijes i jača zubnu caklinu. Koloidno srebro poboljšava imonološki sustav, može se piti, stavljati u nos, oči i uši.
Kozmetika je nemasna, lagana, hidratantna i nije bazirana na pčelinjem vosku kao većina drugih prirodnih kozmetika!
Kreme za lice određujem kroz nekoliko vaših osobnih podataka i informacija o vama i vašoj koži. Nakon kratke ankete izrađujem poseban proizvod prilagođen vama – što je velika prednost za vas i  vašu kožu, jer onda nema grešaka!
Krenite danas u zdravu promjenu vaših navika korištenjem potpuno prirodne, organske i zdrave kozmetike! Ona će očistiti vaše lice i kožu od nakupljenih dosadašnjih toksina i vratiti vam prirodnu blistavu ljepotu, učiniti kožu snažnom, zdravom, mekanom i glatkom!
pic2